Для чого потрібно обслуговувати покрівлю.
Зазвичай згадують про дах тільки коли побачили пляму на стелі або калюжу на підлозі. Про те, що покрівлю треба обслуговувати, виконувати регламентні роботи, як правило, не замислюються – не тече й добре!
Для прикладу автомобіль: кожні 10-15 тисяч км пробігу або раз на рік більшість водіїв змінюють масло, хоча крім цього є й інші види робіт та замін, які теж треба робити. Якщо в автомобіль заливати тільки бензин і більше нічого не робити, то він, зрозуміло, не перестане їздити, але явно недовго і набагато менше, ніж міг би. Після цього буде дорогий ремонт та питання – «Може дешевше продати?». Те саме і з покрівлею, тільки продати покрівлю окремо від будівлі не вийде і доведеться робити дорогий ремонт.
Що дає профілактика та сервісне обслуговування покрівлі?
1. Зниження ризику збитків, викликаних протіканням покрівлі.
2. Зниження витрат на експлуатацію покрівлі.
3. Забезпечення безаварійної експлуатації покрівлі протягом усього терміну служби.
4. Продовження терміну служби покрівлі та будівлі.
При огляді покрівлі особливу увагу слід звернути на:
1. Герметичність покрівельного покриття у місцях примикань до парапетів, будівель, фундаментів обладнання тощо.
2. Герметичність покрівельного килима у місцях проходу через покрівлю труб, дротів та інших конструкцій, різного виду кріплень.
3. Стан герметиків, використаних під час улаштування всіх типів примикань.
4. Цілісність гідроізоляційного покриття.
5. Герметичність деформаційних швів.
6. Стан парапетних кришок, звисів, відливів та козирків та їх кріплення.
7. Стан герметиків, використаних під час улаштування всіх типів примикань.
Скільки разів на рік обслуговується покрівля.
Для підтримки покрівлі в належному стані достатньо проводити сервісні роботи тричі на рік: після танення снігу, влітку та після закінчення листопада. На вимогу Замовника може бути здійснено позаплановий виїзд.
Що входить до сервісного обслуговування покрівлі.
1. Очищення покрівлі від сміття в місцях водозливних воронок, водометних вікон (прочищення та відновлення зливової каналізації не передбачено).
2. Очищення покрівлі рослин.
3. Очищення ринв зовнішнього водозливу.
4. Відновлення швів покрівельного покриття.
5. Встановлення латок у місцях пошкодження покрівельного покриття (площа латок трохи більше 1% площі покрівлі).
6. Усунення відшарування покрівельного покриття на примиканнях.
7. Відновлення кріплення парапетних кришок, звисів, відливів та козирків, притискних фартухів та ін.
8. Перевірка та відновлення герметичності деформаційних швів.
Як взяти покрівлю на обслуговування.
Для цього наші фахівці виїжджають на покрівлю, роблять візуальний огляд та складають дефектний акт. Підсумком цієї роботи будуть рекомендації та калькуляція щодо усунення дефектів. Після усунення дефектів покрівля приймається на обслуговування.
Прайс на сервісне обслуговування плоских покрівель у межах м. Харкова.
* Покрівля площею менше ніж 1000 кв.м вважається як 1000 кв.м.
Вартість позапланового виїзду у межах м. Харкова у рамках сервісного обслуговування 1000 грн.
Приклад розрахунку вартості сервісного обслуговування:
Площа покрівлі 17000 кв.м. Вибираємо рядок, в який потрапляє 17 000 кв.м. Це 15000-20000 кв.м. Помножуємо 17000 * 0,40 = 6800 грн / міс.
Усього вартість обслуговування покрівлі площею 17 000 кв.м. складає 6800 грн/міс.
Зачем нужно обслуживать кровлю.
Обычно вспоминают о кровле только когда увидели пятно на потолке или лужу на полу. О том, что кровлю надо обслуживать, выполнять регламентные работы, как правило, не задумываются – не течет и хорошо!
Для примера автомобиль: каждые 10-15 тысяч км пробега или раз в год большинство водителей меняют масло, хотя кроме этого есть и другие виды работ и замен, которые тоже надо делать. Если в автомобиль заливать только бензин и больше ничего не делать, то он, разумеется, не перестанет ездить, но явно недолго и гораздо меньше, чем мог бы. После этого будет дорогостоящий ремонт и вопрос – «Может дешевле продать?». То же самое и с кровлей, только продать кровлю отдельно от здания не получится и придется делать дорогой ремонт.
Что даёт профилактика и сервисное обслуживание кровли?
1. Снижение риска убытков, вызываемых протечками кровли.
2. Снижение расходов на эксплуатацию кровли.
3. Обеспечение безаварийной эксплуатации кровли в течение всего её срока службы.
4. Продление срока службы кровли и здания.
При осмотре кровли особое внимание нужно обратить на:
1. Герметичность кровельного покрытия в местах примыканий к парапетам, зданиям, фундаментам оборудования и т.п.
2. Герметичность кровельного ковра в местах прохода через кровлю труб, проводов и других конструкций, различного вида креплений.
3. Состояние герметиков, использованных при устройстве всех типов примыканий.
4. Целостностность гидроизоляционного покрытия.
5. Герметичность деформационных швов.
6. Состояние парапетных крышек, свесов, отливов и козырьков и их крепления.
7. Состояние герметиков, использованных при устройстве всех типов примыканий.
Сколько раз в год обслуживается кровля.
Для поддержания кровли в надлежащем состоянии достаточно проводить сервисные работы три раза в год: после таяния снега, летом и после окончания листопада. По требованию Заказчика может быть осуществлен внеплановый выезд.
Что входит в сервисное обслуживание кровли.
1. Очистка кровли от мусора в местах водосливных воронок, водометных окон (прочистка и восстановление ливневой канализации не предусмотрена).
2. Очистка кровли от растений.
3. Очистка желобов наружного водослива.
4. Восстановление швов кровельного покрытия.
5. Установка латок в местах повреждения кровельного покрытия (площадь латок не более 1% от площади кровли).
6. Устранение отслоений кровельного покрытия на примыканиях.
7. Восстановление крепления парапетных крышек, свесов, отливов и козырьков, прижимных фартуков и др.
8. Проверка и восстановление герметичности деформационных швов.
Как взять кровлю на сервисное обслуживание.
Для этого наши специалисты выезжают на кровлю, производят визуальный осмотр и составляют дефектный акт. Итогом этой работы будут рекомендации и калькуляция по устранению дефектов. После устранения дефектов кровля принимается на сервисное обслуживание.
Прайс на сервисное обслуживание плоских кровель в пределах г. Харькова.
* Кровля площадью менее 1000 кв.м считается как 1000 кв.м.
Стоимость внепланового выезда в пределах г. Харькова в рамках сервисного обслуживания 1000 грн.
Пример расчета стоимости сервисного обслуживания:
Площадь кровли 17 000 кв.м. Выбираем строку в которую попадает 17 000 кв.м. Это 15 000-20 000 кв.м. Умножаем 17 000*0,40=6 800 грн/мес.
Итого стоимость обслуживания кровли площадью 17 000 кв.м. составляет 6 800 грн/мес.